اولین کنفرانس بازاریابی دیجیتال ایران در اسفند 93

اولین کنفرانس بازاریابی دیجیتال ایران در اسفند 93


به همت جمعی از فعالان کسب و کارهای مرتبط با بازاریابی آنلاین در ایران و با هدف آشنایی کاربردی صاحبان کسب و کارها با مباحث بازاریابی اینترنتی، کنفرانسی یک روزه به نام «کنفرانس بازاریابی دیجیتال» در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفندماه ۹۳ در مرکز شتابدهی کارآفرینی آواتک برگزار می شود که در آن به طور کاربردی و به همراه نمونه های موفق، عناصر مهم طرح ریزی کمپین های اینترنتی موفق، همچون اصول تبلیغات، محتوا، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.



در ایران، رشد استفاده از ابزارهای اینترنتی در کشور، از اینترنت پر سرعت گرفته تا شبکه موبایل و گوشی های هوشمند، فرصت های بی نظیری را در اختیار کسب و کارهای ایرانی قرار داده است تا با ابزار موثرتر و سریعتری به مخاطبین خود دست یابند. در سایه این فرصت، کسب و کارهای پیشرو می توانند ارتباط و تعامل با مخاطبان و در نتیجه بازاریابی خود را توسعه دهند، اما استفاده از این فرصت، به علت نبود دانش، ابزار و دانش استفاده از ابزار، نزد مدیران کسب و کارها، با چالش های بسیاری رو به رو شده است.

بازاریابی دیجیتال یکی از این روش های​​ نوین است. افزایش کاربرد رسانه های دیجیتال، باعث انجام سرمایه گذاری گسترده بسیاری از شرکت ها در حوزه بازاریابی دیجیتال شده است. اهمیت رو به رشد رسانه های دیجیتال، بازاریابی و تجارت دیجیتال منجر به ارتقای نقش مدیران ارشد به عنوان استراتژیست، مبتکر شده است.

اگر شما هم برنامه های متنوعی برای هر چه بیشتر شناساندن کسب و کار خود به جامعه مخاطبان دارید، با توجه به اهمیت موضوع بازاریابی دیجیتال، می توانید در کنفرانس بازاریابی دیجیتال شرکت کنید.​

در این کنفرانس علاوه بر شایان شلیله، بنیانگذار شبکه تبلیغات (Anetwork)؛ مجید کثیری، بنیانگذار اخبار رسمی؛ حسین موسوی، مدیر ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات؛ غزل شیشوانی، مدیر محصول در شرکت سرآوا پارس؛ ندا گلشن، مدیر تیم طراحی در سرآوا پارس؛ نیکی آقایی و رامین جابری، کارشناسان شبکه های اجتماعی، فرید اسدی، کارشناس تحلیل و بهینه سازی؛ پویان وحیدی، طراح بنر و صفحات فرود اینترنتی و نیما مبارکی و محمد عربگری، مشاوران طراحی کمپین؛ به ارائه آموزش هایی اجرایی خواهند پرداخت.



موارد مورد بحث در این کنفرانس عبارتند از:

بازاریابی آنلاین

آنالیز و تحلیل

طراحی بنر و صفحه فرود

تست کاربردپذیری وبسایت

شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی محتوایی

خبرنامه و Email Automation

برندسازی

طراحی کمپین



​این کنفرانس توسط شبکه تبلیغات (ANETWORK) 12 اسفند ماه از ساعت 9 الی 17:30 در دانشکده فنی دانشگاه تهران سالن آواتک برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنفرانس دیجیتال مارکتینگ می‌توانید به وب‌سایت این کنفرانس و برای ثبت‌نام هم می‌توانید به وب‌سایت MyEvent مراجعه کنید.
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

عکس خوانده نمی شود